Par necieņu pret autoriem

Posted on October 1, 2011 by

3



Pavisam nesen izlasīju @tanuki_mink rakstu blogā par necieņu pret filmu radītājiem. Runa bija par to, ka lielākā daļa cilvēku noskatoties mākslas darbu nerespektē tā veidotājus un steidzīga dzīves ritma dēļ pat neuzskata par vajadzīgu pievērst uzmanību tiem.  Rakstu variet izlasīt šeit: http://tanuki-mink.tumblr.com/post/10836611295/importance-of-reading-a-film

Bet šodien slinkojot pie TV es sacepos. Ne reizi vien jau esmu runājis par daudzām mūslaiku zvaigznēm, kuras dzīvo uz citu cilvēku lauriem un viņu fanātu, atvainojos par izteicienu, trulumu. Mani personīgi tas diezgan pamatīgi  „grauž”. Stāsts būs šoreiz par Beyoncé, kuras nekaunība un izsmiekls par cilvēku neziņu ir vnk prātam neaptverams. Cik noprotu (neesmu gan šajos mūzikas stilos lietpratējs) nesen uzplaukusī dziesma „Run The World (Girls)” ir viņas veikums. Nejauši pa TV izdzirdēju šo dziesmu un smēju, ko tad pa TV tik senas dziesmas skan.  Tad mani aplauza un pateica ka šī ir jauna dziesma, šajā gadā radīt. WTF es paliku uz pakaļas, jo skaidri zinu, ka tā jau ir senāka dziesma, kur jau esmu vairākkārtīgi klausījies. Cerēju noskatoties klipu ieraudzīt, kurš tad īsti ir veidojis šo dziesmu, kurai pāri Beyoncé ir iedziedājusi kaut kādu trulu tekstiņu. Nekā, titros tiek uzrādīts ka šī dziesma ir radīta šogad un to radījusi tikai un vienīgi Beyoncé. 

Muļķības, šo dziesmu jau labu laiku atpakaļ radīja Major Lazer, un ir iekļāvis pat savā albūmā. Ja vismaz Pink Floyd dziesmas remiksiem pēc laba laika un iespējams tiesas procesiem tika pierakstīts, kas ir patiesais dziesmas radītājs, tad šajā konkrētajā gadījumā nekaunība ir vnk prātam neaptverama. 

Ciest nevaru, ka cilvēki dzīvo uz mūsu stulbumu un nezināšanu. Tas nav nopietni!

Lai Jums jaukas brīvdienas!




http://www.youtube.com/watch?v=VxD_7S7bl8k