Dubsteps klubā Essential

Posted on September 1, 2011 by

4



Pirms pāris dienām jau nedaudz rakstīju par tēmu „Dubsteps VS Draugiem.lv”, nedaudz pacepāmies. Ok, domāju ka tēma slēgta un nav aktuāla. Nekā, vakar līdz manām ausīm nonāca ziņa, ka dubsteps sācis skanēt arī „leģendārajā” klubā Essential. Labi pasmējos pie sevis un nedaudz sociālajos tīklos, lai jau.

Šodien ieraugot posteri par 1. Septembra pasākumu klubā Essential paliku uz pauzes. WTF, Jums vispār kauna nav piesmiet mūziku? Es saprotu, ka mazie bērni kūst no laimes par to pašu Nero, kuru jau pat apnicis pieminēt. Es saprotu daudz ko, bet šis jau ir par traku. Tātad klubā Essential notiekot it kā dubstep pasākumi. Neesot viņiem speciālas zāles tādēļ pasākumi notiekot R&B zālē u.t.t. un esot atsaucība no apmeklētājiem, tas esot tikai bizness. Bļ… vai nu es kaut ko nesaprotu vai kā. Cik saprotu ieeja kluba ir vismaz no 18 gadu vecuma, tad kas par sviestu? Kurs jūs raujat to milzīgo publiku, jeb Jums pilns klubs ar nepilngadīgajiem? Man atvainojiet patiesi tas nelīmējas kopā.

Var jau būt, ka es dzīvoju pavisam pavisam citā pasaulē, bet nu nelīmējās man kopā, kur rodas tā milzīgā, atvainojos par rupjībām, neizglītoto cilvēku masa, kura ir gatava uz dajebko, un ja vēl ir kaut kur, kaut kāds vārds Dub un step vienalga kādā secībā, tad tur ir jābūt un tas ir kruta. Kur, no kurienes rodas šie cilvēki.

Tas vēl nav pats jautrākais, protams es to visu nebūtu rakstījis, ja manam sašutumam nebūtu kāds pamats. Tātad pie īpašajiem viesiem plakātā tiek minēti tādi Dubstep „grandi” kā Dj Duffs un „Grupa Svaigums”. Pēc nelielas izpētes par Dj Duff es neko neatradu, ja neskaita dažus ārzemju producentus, bet tie kaut kā man nelīmējās kopā ar dubstepu, tā kā nospriedu, ka tie nebūs īstie.

Patiess prieks ir par „Grupa Svaigums” WTF? Tas ir kaut kāds grupas „Tranzīts” Rebrendings? Izklausās jaunu ļoti līdzīgi. Par šo grupu prieki nebeidz sākties, grupā piedalās DJ SEX, viņa biogrāfija ir vienkārši graujoša, citēju:  „DJ Sex un Grupa Svaigums ir svaigums latviešu alternatīvajā elektronikā. Remiksi miksi un uzcepti keksiņi ar Egīlu Zariņu. – drum – step & bass future sounds.” Atvainojiet, ko lūdzu? Tālāk man pat pietrūkst komentāru, tāpēc piedāvāju Jums noskatīties viņu dziesmas OFICIĀLO videoklipu.

Atvainojiet, bet šādos brīžos man vnk nolaižas rokas, rodas vēlme kādam par kaut ko uzdirst, ieslēgties dzīvoklī, ieslēgt skaļu labu mūziku un nekādā gadījumā nedoties nekad mūžā uz klubu Essetial. Atvainojos kluba vadībai par manu klaji izteikto nepatiku, ceru ka Jums vismaz biznesā veiksies.

Bet visiem pārējiem iesaku, izdzēsiet visu popstepu no saviem favorītiem un cietajiem diskiem, un reizi pa reizei aizstaigājiet uz Dirty Deal vai uz ko līdzīgu.