Draugiem.lv VS Dubstep

Posted on August 29, 2011 by

20



Sveiki.
Šodien es vairs neizturēju. Runa kā jau Jūs noprotat būs par Dubstepu un to h….ņu kas notiek mūsu lielākajā sociālajā tiklā draugiem.lv. Tas ir pilnīgs āprāts, ja man vēl kāds, kurš mīl Dubstepu un labākā grupa ever ir Nero vai Skrillex, un kurš neko neesot dzirdējis par Coki, Skream, Benga vai projektu Magneticman (šo izpildītājus viņiem vismaz vajadzētu zināt) mēģinās kaut ko paskaidrot par to kas ir dubsteps, es nekautrēšos un sākšu rupji lamāties.  Šodien man mēģināja ieskaidrot, ka La Roux esot lielisks dubstepa izpildītājs…. WTF? Kur jūs dzīvojat. Kad La Roux ir veidojuši dubstepu? Kas Jūs galīgi sviestā esiet sagājuši?

Es vēlos Jums pajautāt, vai esat ko dzirdējuši par Leģendāro
Mary Anne Hobbs – Dubstep Warz ? [2006] Nē, nu tad pameklējie un noklausaties.

Vai jūs maz saprotiet kur ir šīs mūzikas burvības, jeb skrieniet vnk līdzi mainstream’am? Vai Jūs kaut reizi esat baudījuši patieso dubstepa meditatīvo sulīgo baslīniju?  Es ar šo mūzikas stilu iepazinos, ja nemaldos ap 2004. vai 2005.gadu, ļoti dīvainos apstākļos un nekad nebiju domājis, ka Dubstepu atradīšu tieši šādā vietā. Dzīvē gadās visādi. Kopš tā laika esmu klausījies daudz gan labas mantas, gan dranķīgas. Esmu manījis kā kaut vai tas pats Skream un Benga, iesoļoja BBC un zaudēja savu pirmatnējo sulīgo skanējumu. Tāpat kā citiem šis laika posms ir nācis tikai par labu. Bet to huiņu, kura tiek aktīvi kultivēta šobrīd, nu paldies…. Lūdzu paklausieties Kryptic Minds, izbadiet sulīgu baslīniju vai Pincha sulīgo zāģi…. paklausiet kārtīgas žubītes un beidziet piedrazot „ēteru” ar draņķiem.

Tāpat zinu ka lielākā daļa cilvēku uz kuriem ši teksts attiecas nespēj izlasīt tik garu tekstu, kur nu vēl saprast. Nē Jūs nekļūdaties, tas ir uzbrauciens Jums, mazajiem Nero un Skrillex fanātiņiem. Labprāt uzklausīšu Jūsu viedokli par visu šo, protams ja esat spējīgi tādu izteikt.

Paldies par uzmanību tiem kuri tikāt līdz beigām un viena jauka žubīte tiem, kas saprot par ko īsti ir runa.


Ja nu kādam pēkšņi ir radusies padziļinātāka interese par šo, iesaku izlasīt turpinājumu – tanuki listens Dubstep and likes long comments – Ievadam iesaku izlasīt:…http://tumblr.com/x544dz5csm

Turpinājums šeit https://pauga.wordpress.com/2011/09/01/dubsteps-kluba-essential/