Kādēļ vārds Hipsters man ir kļuvis par lamuvārdu

Posted on July 19, 2011 by

6



Visam treknu punktu pielika vakardienas brauciens no darba uz mājām ar velo. Protams esmu jau ievērojis ka šie jaukie cilvēki vizinās ar saviem vintage velosipēdiem caurām dienām, paceltu galvu tā norādot , kāda neicība Tu esi salīdzinot ar viņiem. Ok , lai jau, ja viņiem tā labpatīk man tas dzīvot īpaši netraucē.

Vakar šī mana miermīlīgā nostāja kardināli mainījās. Braucot mājas no darba pa veloceliņa labo malu, īsāk sakot viss kā pienākas, pamanīju kādu 100 metrus tālāk pretīm braucošu divus jaukus cilvēkus ar vintage riteņiem, saulesbrillēm, nu Jūs ideju sapratāt. Protams jau laicīgi nedaudz samazināju ātrumu lai vis būtu ok.

Kāda velna pēc tie divi tirliņi nevarēja savākties lai mēs normāli samainītos? Nezinu vai viņi britu independent mūziku pārklausījušies līdz eiforijai, vai vnk debīliķi, bet viņiem šāda ideja, ka vajdzētu cienīt pretīmbraucēju neienāca prātā. Lūk rezultātā man nacās bremzēt, nobraukt no veloceliņa uz labo malu zālītē, cītīgi izvairoties no blakus augošajiem kokiem, atļaušos piezīmēt ka celiņa kreisajā malā (viņu pusē) koku nebija un apstāties lai viņi, degunu no mākoņiem neizvelkot varētu pabraukt man garām.

Viss man pietiek, no sirds atvainojos, tiem kas turpmāk atļausies šādas cūcības, bet es otru iespēju garām nelaidīšu un šādā situācijā apsolos nekautrējoties pabraukt pretī un nesaspringstot par savu veselību un nevintage velosipēdu nelēkt krūmos un neizvairīties no klaji necienīgi izprovicētas sadursmes.

Hipsteri bļ…..