Mango.lv jau šauj pār strīpu

Posted on June 21, 2011 by

1



Šodien mani pamatīgi uzjautrina mango.lv, jeb delfi.lv (sauksim lietas īstajos vārdos) absolūti melīgais raksts par it kā Lemberga kunga ņirgāšanos par Baibas Sipenieces vēstuli twitterī. Šoreiz jua iet par traku, jo pats Lembergs ir vairāk kārtīgi presē publiski paziņojis ka viņām neesot profila mikroblogā twitter.  Tātad šis profils ir tik pat “īsts” ka teiksim @kardinālspujats , @dombrovskis_lv vai @ZaldisVatlers . Pats lemberga kungs gan presē ir izteicies ka nedusmojoties uz šo jokdari, kurš izmanto viņa vārdu. Jautājums vairāk ir par mango.lv redakciju, vai patiešām lasītāju dēļ viņi ir gatavi melot vārda viss tiešākajā nozīmē, kā arī nomelnot gan Lembergu gan Sipienieci? Ja jau cilvēki raksta par Lemberga twitter kontu skaidri zinot ka tā nav taisnība, vai jums šķiet ka Baibas Sipenieces vēstule ir īsta. Es tā nedomāju, es uzskatu ka tas ir vnk slikti izdevies joks, bet esmu pamatīgi vīlies Latvijas medijos kuri klaji publicē melus bez jebkādām emocijām paši to zinot. Vai arī patiesi šajā konkrētajā medijā strādā tik “nezinoši” darbinieki, kam gan es nepavisam neticu

http://t.co/M4DV956