Cilvēks uzlaboju man dienu par visiem 100%

Posted on May 17, 2011 by

0



Tikko man bija ;loti aizraujoša saruna ar kādu ļoti “saprātīgu” subjektu Sauksim viņu par piemēram Aivaru, cilvēkam nezinu kādu iemeslu  pēc bija uznācis apnikums uz visu pasauli un tādēļ šķiet viņš bija izlēmis mani pamācīt mani dzīvot… ok mani tas ja godīgi ļoti pat uzjautrinājā, tātad citēšu sarunu

A:čali tev visi mājāas?

B:????

A:kāda tev jēga piesārņot draugiem.lv ar savām domām? apnika, ne? domāju, ka neesmu vienīgais kam tas besīīī!!

B:tu tikko uzlaboju manu dienu ….. vai Tu kādreiz esi dzirdējis tādu jēdzienu kā sociālais tīkls, mediji un internet mediji?

A:jā.:D

B:nu tad kur ir problēma?

A:izdzēs mani no draugiem, un tad raksti.:D Apnika tie tavi komentāri.:D

B:ir tāda jauka funkcija, kā “nelasīt ko runā šis cilvēks” (pareizāk sakot poga) tas tā starpcitu

A:es neesmu idiots!

B:man gan taa nešķiet